שם
הודעה

חוסר חשק מיני? כך תשיב אותו בקלות

ניתן לשקם בעזרת טיפול זוגי או הורמונאלי

זה בסדר, לא רק לנשים 'כואב הראש'. אז במקום להרגיש חוסר סיפוק או במקום פשוט להשלים עם המצב, בואו להשיב את הלהבה והאש לחיי המין ואת החיוך לפנים.

חוסר חשק מיני

דרכי הטיפול שיעשו לכם חשק

אי חשק, בניגוד אולי למה שנהוג לחשוב היא בעיה המתעוררת בקרב לא מעט גברים ומוכרת מאוד לסקסולוגים ולמטפלים המיניים. למרות הנטייה הטבעית לנסות ולהסתיר חוסר חשק מיני באמצעות תירוצים רבים, אין בכך כל צורך. ברוב הפעמים הבעיה מתעוררת בשל סיבות פיזיות, הורמונאליות או נפשיות הניתנות לטיפול מהיר שסופו בפתרון הבעיה.

טיפול הורמונאלי בעת הצורך יפתור במהרה בעיות של בחשק מיני בקרב גברים. הטיפול מסייע לייצוב רמת ההורמונים בגוף (כגון טסטוסטרון) ולהחזרת החשק המיני. טיפול זוגי נועד למקרים בהם הבעיה נובעת בשל בעיות בקשר הזוגי המשפיעות, כפי שניתן לצפות, גם על המיניות בו. במקרים אלו טיפול זוגי נכון יצליח להשיב את התשוקה אל הקשר, ויתרה מכך אף לשפר את החוויה המינית בו של שני בני הזוג.

גורמים לירידה בחשק המיני

אבחון גורם הבעיה הכרחי לצורך קביעת הטיפול המתאים לבעיה לצורך הבטחת פתרונה המהיר. כאמור, לעיתים די בטיפול הורמונאלי פשוט, המסייע בייצוב רמת ההורמונים בגוף. את הגורמים להופעת הבעיה ניתן לחלק בין סיבות פיזיות לסיבות נפשיות. במידה והבעיה היא אכן פיזיולוגית, לרוב יהיה מדובר בשינויים הורמונאליים בלבד, כגון ירידה ברמת הטסטוסטרון, הגורמים לירידה בחשק המיני. עם זאת, ברוב המקרים בריאותם של המתלוננים תקינה לחלוטין, והסיבות להופעת חוסר חשק מיני קשורות לרוב בנפש. בין הסיבות העיקריות ניתן למנות לחץ ומתח בחיי היומיום, שחיקה זוגית ובעיות בקשר הזוגי, דיכאון, חרדה המתורגמת לכדי ירידה בחשק המיני ועוד.

משיבים את החשק המיני

במרפאת גלין קליניק נסייע לכם לגלות מחדש את החשק המיני שאבד. המרפאה המנוהלת על ידי ד"ר גלין, רופא וסקסולוג מוסמך, מציעה אבחון מקיף ומלא לאיתור גורם הבעיה לצד שיטות יעילות ומהירות לפתרונה. ההסמכה הכפולה כרופא וכסקסולוג מאפשרת לכם לקבל במרפאה אחת טיפול תרופתי וטיפול זוגי, בהתאם לצורך. ללא פניה לגורמים נוספים, ללא עירוב של רופא משפחה. כל הפתרונות תחת גג אחד. במרפאת גלין קליניק תיהנו מטיפול יעיל, מהיר, דיסקרטי ואמין שלא רק ישיב אלכם את החשק המיני, אלא גם את האושר שבא בעקבותיו.

להמשך קריאה:
חרדת ביצוע יכולה להופיע בכל גיל וסטטוס
תפקוד מיני - כל מה שרצית לדעת על...
תשוקה מינית: לשוב וליהנות מחיי מין סוערים

הרשמה   כניסה